godnatt..

Äntligen kom mitt paket som jag hade beställt för ca 3 månader sedan!! jag skojar inte, det var verkligen tre månader sedan. Dålig service! :/ Det var två klänningar jag hade beställt. Och guess what?! jag fick bara den ena!!!! antar att jag får den andra om tre månader till. Men klänningen var fin i alla fall.
Dom måste vara trötta på mig där på OKQ8, haha.. känns som jag går dit hur ofta som helst och hämtar paket, och det sjuka är att jag glömmer vad jag har beställt, så det blir en överaskning varje gång jag kommer dit. :)
  
Idag har jag varit med Sophia, hade inte sett henne på länge så vi hade en massa att snacka om. ♥

Tack till er två som svarade på inlägget lite längre ner om vem som läste min blogg.  Den dagen var det ca 40 besökare och endast 2 lämnade ett inlägg. Tack till er :)

Lyssnar på Angels med Robbie Williams, den har fastnat i mitt huvud, den är så bra!
Nu ska jag lägga mig, och drömma om vackra angels. godnatt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0