Älskar min syster! Hon är Underbar!!

Min fina syster :) Jag är glad att vi har börjats umgås lite mer. Vi är ju nästan i samma ålder och vem kan man lita på bättre än sin syster? Visst är hon söt?








Igår var jag med Claudia. Vi hade väldigt roligt, blir alltid mycket skratt när jag är med henne. :)
Det hände en jättesjuk grej igår när jag var med henne!!! Vi tyckte det var märkligt iallafall.
Claudia tycker om Jonthan Brandis som är med i bl.a: "Det", "Neverendingstory", "Ladybugs", mest barn/ungdomsfilmer från 90-talet. Han dog ung, begick självmord vid 27 års åldern.
Så vi satt och kollade på massa klipp, bildspel, intervjuer från honom på Youtube. Inget konstigt med det... Efter en stund så ska hon visa mig ett SMS på hennes mobil som jag hade skickat till henne tidigare på dagen, jag hade skrivit något i stil med "Ok, bra! Dår inger jag dig när jag är där" + tre rörliga smileys. Hon skulle visa mig för hon tyckte den smileysen i mitten var så söt/rolig. Och när hon tar upp sms:et så har just den gubben i mitten byts ut mot en bild på Jonathan. ?!?! Hur sjukt är inte det? Hon hade i och för sig den bilden inlagd på sin mobil men hon hade ju typ 7000 andra också? Varför just den liksom? Och dessutom, hur ofta kan ett mottaget SMS ändra sig? plus att det dessutom inte ens går att lägga in en bild på ett vanligt SMS, bara MMS. ? Konstigt.



Jonathan Brandis


Kommentarer
Postat av: jag

Jättesöt syster du har!

2009-11-23 @ 14:11:41
Postat av: Anonym

DIN SYRRA ÄR RIKTIGT HOT

2010-01-29 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0