Coco Chanel


Idag har jag varit i Malmö hela förmiddagen och fixat en massa ärenden. Skönt att ha det gjort! Nu är jag tillbaks på jobbet, men ska bara  jobba 4 timmar :)

Igår såg jag filmen Coco Chanel, mycket bra film om den legendariska modeskaparen. Den varade hela tre timmar, så den var väldigt långsam och lite seg. Men för mig som gillar mode var den riktigt bra. Väldigt fin men mycket sorglig historia om hur Gabrielle Chanell började som ung och fattig och kom att bli en av de största och mest framgånsrika designerna. Det kom några tårar mot slutet :( När man använder olika märken, tänker man inte på historien som ligger bakom.







Ikväll ska jag träffa Anna, Micki och Claudia vi ska göra plakat till IDOL imorgon!!  TOVE ska dets tå på min :)
haha... känner mig som en 14 åring!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0