Julklappar

I söndags var vi i Malmö och köpte klart alla julklappar. För första gången i mitt liv är jag ute i god tid :) Jag har två kvar jag måste köpa, men det gör jag idag eller imorgon, vet redan vad det ska vara.

Varför ska det vara så svårt att köpa saker till andra??? Det är så många man ska köpa till och man vill att alla ska bli nöjda, eller... jag vill det iallafall... Tycker inte att man bara ska köpa vadsomhelst för att man "ska" liksom... Utan jag vill köpa något folk blir glada för. Jag är kräsen själv och därför vill jag ge det bästa till andra också. Men det är så svårt, mycket lättare att köpa till sig själv ju :) Alla borde köpa julklappar till sig själv så hade man sluppit dessa bekymmer. :)
Alltid när jag ska ut och köpa till någon annan slutar det med att jag kollar saker till mig själv i alla butiker, och dessutom KÖPER en hel del till mig själv.

Slog i alla fall in alla igår, men nu orkar jag inte vänta, vill ge alla nu! :)








 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0