19.00


Idag är det söndag! Då ser man ut såhär:  ( vet inte vad jag håller på med? )










Tacos och Godis :) Undra varför man äter så mycket på söndagar ?! 
Var på IKEA tidigare i veckan och köpte ett jättebra serveringsfat... Det var som många fat i ett eller vad man ska säga... perfekt till tacos. Hur smidig som helst ju, att slippa diska så många småfat. Tror ni inte jag tar sönder den så fort vi kommer hem?!  Lyfter påsen och tappar den rakt ner på golvet så den går sönder i tusen bitar. Hann inte ens använda den en gång :( Jag är verkligen världens största Klantskalle!!!!  haha  Så idag fick vi äta från tusen olika små fat istället.
Idag har jag varit på Vellingeblomman och köpt lite julpynt.. Hittade en hel del faktiskt. Varför är det alltid så att man hittar en massa saker man vill ha när man inte har pengar och ingenting när man har pengar och det är meningen man ska handla?! Idag var en sån dag då jag inte hade pengar och jag ville ha ALLT! :)

Imorgon börjar en ny vecka då det händer en hel del.... Jobbar bara måndag och tisdag sen är jag ledig!! Ska bli såå skönt... Längtar!
Nu ska jag se Gossip!! :)

Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0