Yoggi- Island

Nu har jag äntligen lagt in bilderna från semestern.
Vi bodde på en jättefin skärgård utanför Stockholm. En fin liten ö med namnet Yoggi-Island! :) Supermysigt var det. Fin strand, natur och skog.
Första dagen åkte vi till Kolmårdens djurpark, jag hade inte varit där sedan jag var liten, så det var kul. Dom har världens galnaste surikater som slåss för kung och fosterland för en bit korv med bröd?! sjukt underhållande iallafall :) Präriehundarna var så jävla söta så jag ville ta med alla heml! delfinshowen var också underbar, så duktiga och smarta dom är! jättefint. dom ville jag också ta hem och ha i badkaret.
Andra dagen var vi på Grönan, och vi började direkt med värsta karusellen, Insane! Skitkul! 
Tredje dagen stannade vi bara kvar på campingen och drack i stort sätt hela dagen. Vi spelade minigolf, fiskade, grillade, åt glass, spelade kubb och badade på natten. När vi spelade kubb körde vi tjejer mot killar och att man skulle ta en shot (turkisk) varje gång motståndarlaget slog ner en kubb. Gissa hur fulla vi blev? I vanliga fall är jag rätt bra på kubb, men det visade sig att jag inte alls var lika bra när jag var alkoholpåverkad :)
Det var en kul semester med fina minnen... tack och lov har myggbetten äntligen försvunnit. Jag trodde först jag var immun mot dom, men tydligen inte, fick alla mina bett sista dagen. Sophia däremot fick sina direkt, då myggorna festade loss i hennes pyjamasbyxor redan första natten. :)
Här kommer lite bilder...









   
kllarna och Enzo :)                            
                       

                                                                           Sötsak!



   












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0