I want!!

Jag älskar våren och sommaren för solen, värme, drinkar, fester, stranden, bad och alla sena kvällar. Jag tycker också om vintern, det är så mysigt att bara vara hemma, kolla på film, ha tända ljus, baka och en massa annat under alla kalla nätter, plus alla fester som det halvåret innebär. Men hösten har jag svårt för, tycker det är så sjukt tråkig och deprimerande tid... det börjar bli kallt, mörkt, svårt att gå upp på morgnarna, inget kul alls som händer...  MEN när det gäller mode, kläder och skor så är fan hösten den bästa tiden på året. Så mycket fint som kommer ut nu!  Så jag ska inte klaga :) Alla årstiderna har sitt.


Någon av de här två stövlarna ska jag ha, men jag kan inte välja :(


            
                                                        




Några av mina favoriter:


  Jag tycker skor är sexiga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0