Bling bling 💍

LĂ€ngesedan jag skrev hĂ€r , mycket har hĂ€nt sedan sist ! BĂ„de bra och dĂ„liga saker ..... Lite mer Ă€n en mĂ„nad sedan vi kom hem frĂ„n Thailand . Vi förlovade oss dĂ€r 😍 💍 ska lĂ€gga upp bilder senare för er som inte sett. Er andra bombade jag med bilder pĂ„ Facebook 😄😄 man gillar inte att skryta i vanliga fall , men ibland mĂ„ste man fĂ„ göra det .jag var sĂ„ lycklig sĂ„ kunde inte lĂ„ta bli.. â˜șâ˜șâ˜ș  Man mĂ„ste kunna unna andra lycka , sĂ„ som jag gör nĂ€r det hĂ€nder nĂ„got kul i andras liv 😊 Det var i alla fall precis som i en film . Helt perfekt. 


I alla fall , det jag skulle komma till .... Jag fick en provisorisk ring (Carolina Gynnings fjĂ€rils-ring) sĂ„ att vi sen skulle bestĂ€lla ringarna tillsammans. 
Nu har vi i alla fall fĂ„tt dom. SĂ„Ă„Ă„ fina och sĂ„ nöjd !! 
Vi valde vitt guld och jag ville ha med diamant😍 dom flesta tar "diamant-ringen" som vigselring. Men jag ville ha den nu som förlovningsring och sen ska jag ha en med smĂ„ stenar kring hela som vigselring , en som hör ihop med denna. (Sista bilden) 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0