The lyons !

Nu har jag börjat följa ännu en ny serie, sorry att det bara är sånt snack men jag har tydligen inget liv 😂😂
Iallafall, empire ! Jag gillar egentligen inte sån musik, hiphop, rapp osv , bara dom mer långsamma varianterna , som tex Jay Sean, Jason derulo, Chris Brown och liknande . Därför älskar jag ju Jamal i denna serien ! Underbar röst och härliga låtar , 

och det som är skönt att det inte är en "musikal-serie" för det hade jag aldrig pallat med denna typen av musik, utan det är typ en låt per avsnitt så det är lagom. Och massa olika kändisar som är gäst-skådisar i olika avsnitt.

Älskar en låt som heter born to lose i senaste avsnittet jag såg 😀






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0