Vad vill ni?

Jag har tänkt på en grej gällande instagram ... Jag har ca 150 följare ... Och varje gång jag lägger upp en bild så är det ca 25 som "gillar" dom. Max ! Oftast samma personer.... Ibland är det vissa som bara gillar vissa av mina bilder... Men ändå.. Det är typ 12% av mina följare ... 

Ni andra då? Vad vill ni? Gillar ni inte bilderna helt enkelt? Varför följer man någon då? Om man inte gillar en enda bild? Eller hatar ni mig? Eller vill ni bara kolla? Eller  Snoka? Eller vad är grejer ??

Menar inte att alla ska gilla ens bilder 😂 men fattar inte grejen med att följa någon om man ändå inte gillar personen eller dens bilder .  Eller ? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0