SunKissed

Till skillnad från senaste inlägget är jag inte ledsen längre... Allt känns super! Jag kan vara en person med sinnesförvirring och tvivel på mig själv ibland. Men när jag tänker steget längre så inser jag att min magkänsla alltid är den rätta och att det är den jag ska lita på då det bevisats gång på gång. Jag har bra intuition.

Har försökt blogga från mobilen men det funkar inte!! :( I fredags hade vi i alla fall klienter för första gången i skolan! Det går snabbt! Gått i skolan i endast tre månader och ska redan börja med klienter.... LOL
Som tur var fick vi en mjukstart genom att bjuda in någon vi kände för att känna oss lite tryggare. Jag behandlade min mami, och allt gick riktigt bra! Ansiktsbehandling, rensing, massage, mask och make-up. 3 timmar i 7e himmlen heter behandlingen :)
Är ledig imorgon wohooo men fasar inför tisdag, då börjar allvaret, då ska vi få in "riktiga" klienter.. HELA VECKAN!!! åh


Idag kör jag på naturlig make up..... Brun eyeliner, brun mascara och bruna bryn. med lite highlighter på ögonen och på kindbenen.... k i s s e d   b y   t h e   s u n





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0