Lägenheten

Som önskat, lägger jag upp lite bilder på delar av lägenheten (mest vardagsrummet). Jag tog ju bilder här om dagen som jag skulle lägga upp, men blev nästan rädd när jag såg dom... haha SÅ stökigt var där! (i och med resväskorna osv) såå jag lägger upp bilder på när vi precis flyttade in istället.... Tänk nu på att det var innan vi var klara med inredningen... Så nu är där tavlor på väggarna, gardiner, dukar osv. Mycket som bytats ut också.
Lägger upp bilder på hur det ser ut nu om en tid... så länge får ni nöja er med dom här =)
Det är en tvåa och den är ganska stor, fin och mysig! :) Högt i tak osv.

Welcome!















Här ligger jag som en korv.... Fattar inte vad denna bilden gjorde bland lägenhetsbilderna? ?


PS: GLÖM INTE BORT ATT STÄLLA FRÅGOR I "FRÅGESTUND" INLÄGGET  :D





Kommentarer
Postat av: Amanda

Så fint! Är det köpes eller hyres? Älskar fönsterna och valvet! Vem bor du där med?

2012-02-22 @ 16:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0