Take me to the Moon !



Åkte ändå in till Malmö igår och tog sprutorna, sen blev det bio, Breaking Dawn igen :P haha... Jag är kär i kärleken!

En annan sak.... Varför kan ingen ta en som Edward? Så att allt rasar och sängen går sönder? Och man får blåmärken överallt?! DET hade vatt nåt. ;)

Nä men.. Jag är inte så helförtjust i Edward som alla andra är! Jacob är ju egentligen inte särskilt snygg han heller..... Han ser ut som ett mongo ibland, speciellt när han går. Men jag gillar han! söt varulv :) med överhet kropp! Kan vara för att jag har träffat han och tatt på han =) Tänk att jag har rört JACOB liksom... Hur coolt är inte det?! haha
Uschh känner mig som en fjortis... och pedo, han är ju bara liten :)


Kan inte fatta att jag haft ögonkontakt med denna sötnosen, och utbytt några ord till och med!






Kommentarer
Postat av: Sofie :)

Uppstod mest bara tystnad när jag läste detta inlägget .. & dålig stämning ..! Hahaha ! (Skrattar nästan högt åt hur torr min humor är just nu ;))



<333

2011-11-28 @ 18:12:27
Postat av: Paulina

Hahahah... Sofie, jag ÄLSKAR dina kommentarer!! :D

2011-11-29 @ 13:54:50
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: moster

Fjuniga pojkar som kör omkring med oljerykande mopeder på stranden, nä hujedamej P!

(riktiga men har en hel tunna på magen och ett sixpack, i kylen, inte tvärt om)

2012-11-30 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0