Sirena

En konstig dröm jag alltid haft...  Jag har alltid velat vara en sjöjungfru.... hahaha
I alla fall när jag var liten, jag verkligen önskade och bad till gud om att få bli det... haha sick! Jag ville egentligen inte vara det på heltid, utan bara när jag var i vattnet.. för jag ville ju liksom vara människa också.  Det blev ju inte bättre när jag såg filmen Splash ;) (Nu snackar vi om när jag var riktigt liten)

Igår så fick jag upp alla dom minnena igen efter att ha sett Pirates of the carabbean. Så nu vill jag bli en mermaid igen. :P



Kommentarer
Postat av: johanna



finns ju ganska så kallade mermaidtails att köpa dock inte i sverige vad jag vet.

2012-01-06 @ 23:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0