TUSEN TACK!

Det räckte inte med alla choklad jag får på jobb utan igår när jag kom hem väntade ytterligare två tidiga julklappar!!! :) Självklart kunde jag ju inte hålla mig för att öppna dom ;)

Den ena var en Rolling Stones Amplified Vintage - Tshirt (Ungefär som den på bilden fast mycket snyggare! Tajt och med ett märke på svanken/"kärlekshandtagen" också!! VERY NICE) Visar den på bild sen.

Och så fick jag hem ett paket med ett Julkort, lite smink och en parfym! Perfekt nu till nyår med glittriga skuggor, eyeliner, mascara, läppglans och vanliga basic-skuggor!





Update:
Snuffi kom precis till mitt jobb... vi skulle fixa en sak... så fick jag en liten julklapp av henne
Vill öppna den nuuuuuuu!! :))



Tack gumman!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0