C H I L D H O O D

Jag ÄLSKAR barn  ( När dom är små då, sen blir dom bara jobbiga :P ) Det värmer i hjärtat när jag ser bebisar eller barn i min närhet.
Därför vill jag starta en ny trend. Som jag HOPPAS många hakar på!  
C H I L D H O O D
- armbanden....  Tycker verkligen att ALLA ni som läser min blogg ska köpa ett! Är ni på? =) Även killar!!!! :)  (Tänk er, en het kille, med snygga kläder, soft stil och ett Childhood-armband? hur coolt? Hade ju varit helt awsome! :D)  Ynka 100 kr är ingenting för oss!

Jag såg faktiskt dom här ambanden för första gången i veckan och köpte ett direkt!  =) Jag ger med jämna mellanrum pengar till olika organisationer, så varför inte till barnen?

Barn är det absolut finaste som finns! Så oskyldiga och så ovetandes om all sorg och ondska som finns i världen. Dom vet inget annat än kärlek från sina föräldrar (tyvärr inte alla).
Barndomen är den viktigaste tiden i en människas liv då det dels är den som formar oss till hur vi blir som person.  Så utvecklingen är viktig och jag tycker det är hemskt att inte alla får en bra barndom =( vilket jag tycker att varenda själ i världen förtjänar!
Därför tänker jag extra mycket på barnen som tex drabbas av svält, krig, misshandel, mobbning, fattigdom, sjukdomar, katastrofer etc. Det ska IINGEN behöva uppleva! Ännu mindre ett barn.



Finns att köpa på DocMorris apoteken.
100 kr st som går direkt till childhood.





Kommentarer
Postat av: Anne

Jag köpte mitt för ett år sedan, eller snarare fick det av en killkompis och det pryder min handled nästintill varje dag, bara för det är så fint budskap!

2011-08-10 @ 13:40:38
URL: http://annenimtoft.blogg.se/
Postat av: mmatilda

sv; tack du får också ha en fin dag ! :)

2011-08-10 @ 14:01:04
URL: http://mmatildalarssons.blogg.se/
Postat av: Paulina

Oj, har dom funnits så länge ?! ^^

Ja det är verkligen ett fint budskap! Hoppas fler hakar på =)

2011-08-10 @ 14:07:19
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0