Pinuppa





Det blev en lång dag igår...bra musik, hår, styling, make up, fotografering, öva på catwalken, mingel och sen visningen 2 ggr.
Hade riktigt kul och alla tjejerna i klassen var riktigt duktiga!!! Helt fantastiska frisyrer, alla var sjukt bra! Modellerna blev skitsnygga allihopa. Det blev en grym show!
Jag tycker att Emmeli var en av dom bästa (den bästa!) och det var många fler som också tyckte det! :)

Tack alla som kom! :)


Emmeli fixar och trixar...


trött efter smikningen (hatar när andra sminkar mig)




Jävligt långa ögonfransar




övning At the catwalk












Söta Emmeli på scen med sin London-fashion modell (jävligt cool frisyr) och mig.











En massa egobilder... haha... men jag tyckte jag blev så fin av Emmelis styling.. :)

Lägger upp fler bilder från visningen och dom andra modellerna sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt bra frisyr. Och en snyggare version av Amy ;)

2010-05-24 @ 13:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0