Anonym

Postat av: Anonym

Har jag missat något? Har inte du pojkvän längre? Jag hoppas iallafall inte det med tanke på hur du skriver här.




SVAR:
Ja, du Anonym! (som inte ens kan stå för din kommentar) DU HAR MISSAT JÄVLIGT MYCKET! Med tanke på att jag inte delar med mig av allt här vilket somliga verkar tro!
Förutom mina allra närmaste vänner så vet Ni andra inte ett skit om mitt kärleksliv så kommentera inte ens det! Får oftast kommentarer liknande denna.

Och vadå med tanke på hur jag skriver här? Jag skriver vad fan jag vill här eftersom det är MIN blogg! Tycker dessutom inte jag skriver så värst farliga grejer. Att jag vill vara lycklig och drömma mig bort med att ha lite filmkärlek är fan inte fel!
Men visst, kommer ju tyvärr alltid att finnas trångsynta människor! synd om er!







Kommentarer
Postat av: L

Stå på dig...det är din blogg och du skriver om dig själv.

2010-07-15 @ 15:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0