Tatuering!!

Jag ska tatuera mig i januari eller februari! Nu är det bestämt! Har velat göra det sååå länge och vetat exakt var jag vill ha det och vad jag vill ha! Det enda jag inte bestämt mig är texten.
Eftersom jag har så många alternativ och så många tatueringar jag vill ha så har jag inte kunnat välja. skitsvårt!

Men de två jag har tänkt på längst är:
• Insida av överarmen, I så fall kommer det bli en fet text och kanske någon liten figur som hör ihop med texten.
• Vid revbenen (typ sidan av magen/ryggen). Då blir det en smalare, mindre text, anitingen: en rad uppifrån och nedåt (lodrätt) så att texten blir på sidan om ni förstår hur jag menar?! haha..
eller en längre text (liknande så som megan fox har).
Så något av det kommer det att bli!




 Annat jag funderat på är mitten av ryggen, nacken eller skuldran, men OM jag gör det får det bli längre fram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0