Bad Hairday!

Nu MÅSTE jag göra något åt mitt hår! Ser ju förjävligt ut! Värsta utväxten och slitet efter sommaren... Solen har blekt det lite också så det är ojämn färg.. Så jag får ta tag i detta snart :P
För fy fan vad allt känns fel när håret är fult! Håller ni inte med?

Trivs i den färgen jag har nu, så tänkte bara färga utväxten... Men ibland funderar jag på att göra slingor eller färga det i en annan färg. Hade velat ha det som någon av bilderna här nedan! Hur snyggt är inte det?  Hade varit awesome att få till en sån fin färg! Alla nyanserna är fina, och de passar mig eftersom jag har ungefär samma hudton som tjejerna nedan.





Kommentarer
Postat av: Sofie :)

..du hade säkert passat i vilken som helst av de färgerna/färgkombinationerna snäckan! :D <3

2010-08-18 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0