Nu är jag arg!

NejnejnejnejNEJ!!!!!!!!!!!!! Tove åkte ut!!!!!!!!! :( what?! fattar inte det!! Ofattbart.
Erik är skitbra, det är ingen tvekan och jag gillar Calle också.. Men ? Tove är ju ändå mest originell och bäst helt enkelt... Visst, hon sjöng inte alls bra på första låten idag... Men man ska ju kolla på allt hon gjort... :(


Ska hälsa från en arg Micki att hon är bitter! Jävligt bitter ska ni veta....


Det enda positiva med denna situationen är att Björn lovade att bada i fontänen ifall Tove åkte ut! :) Så alla får gå och kolla på Björn!









Kommentarer
Postat av: A

Mooaaaahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!

JAG ÄR SÅ GLAD!!!!!

MIN ÄLSKADE ERIK KOMMER VINNA! <3

2009-12-05 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0