Mina Sömnparalyser fortsätter...

Mina Sömnparalyser har fortsatt.... Tidigare fick jag dom kanske en gång i månaden, innan jag visste vad det var, sen slutade dom, hade inte haft det på länge. Men nu för några månader sedan som började dom igen, allt oftare! Förra veckan fick jag det 4 nätter!!
Men eftersom jag har läst en del på nätet om det och vet vad det är, så försöker jag alltid hålla mig lugn när det händer och upprepar i mitt huvud "det här är inte på riktigt", om jag gör så, brukar det släppa efter en kort stund och så kan jag somna igen. Jag har lärt mig att hantera det! (Även om det är svinäckligt och jag blir lika rädd varje gång)
Imorse fick jag det igen, men denna gången kunde jag inte kontrollera det! Hur mycket jag än försökte hålla mig lugn och tänka som jag brukar göra, så gick det inte,. det bara fortsatte. Det är en så sjuk plåga!! Hatar det!! Tror det höll på i ca en halvtimme!!

Jag var inne lite på olika forum förra veckan och läste lite om det, andra som får samma sak. Flashback forum bl.a.... Helt sjukt att vissa startade trådar för att dom VILL få sömnparalys, de frågar andra om tips för hur dom ska göra för att kunna uppleva detta tillståndet. Helt sjukt ju! Jag tror att alla som har upplevt det någon gång aldrig någonsin vill vara med om det igen!! Så det känns verkligen riktigt sjukt att vissa gör allt FÖR att få det?! Varför vill man det? det är ju sjuuukt äckligt. Jag gör vad som helst för att slippa det!

Även om det låter helt stört så blir jag faktiskt starkare av det här.

I nästa inlägg tänkte jag skriva lite om sömparalys och andra liknande saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0