lite shopping

Igår var jag och Micki i stan. Det var meningen vi skulle kolla julklappar, men slutade med att jag köpte en massa till mig själv istället :P
Mest småsaker, sånt som är nödvändigt liksom. Sen åt vi sushi, mums!
Efter det skulle jag hem och julpynta, tack och lov följde Micki med upp en stund och hjälpte mig. För det var jobbigare än jag trodde, iallafall de stora stjärnorna som hänger i fönsterna. Gud vilken kamp det var. Fick riktigt kämpa för att få dom rätt.. haha.
Sen smyckade vi den lilla, lilla julgranen =) Och lyssnade på julmusik. Så nu har jag äntligen riktig julstämning hemma. mysigt!  Lägger kanske upp bilder på det sen.



Sminkborttagning och deo

Lösfransar, rosa läppstift och glitter-eyeliner

foundation och nagellack


Thats it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0