Bildbomb

Hade jättekul igår med mina kära vänner. KRÄM var skitkul med! Där var riktigt snyggt! Äntligen ett fint uteställe i Trelleborg.. :)
hahaha... Igår handlade jag jättemycket chips, popcorn, dippa och grejer till kvällen... såg precis att allt låg kvar i köket...precis där jag la det när jag kom hem.. haha.. hur kan man glömma att ta fram det?! aja... Har vi massa gott att äta idag :) perfekt!


haha... spana in Iza som gömmer sig bakom kuddarna.. Såå söt ♥






puss på världens goaste Emlan!

Kärleksparet :)

goes wild ;)




Vad gör du där Danne?!?! haha



Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för en superrolig kväll/fest snäckan! <3

2010-09-20 @ 11:57:03
Postat av: Anonym

WOW vilken SNYGG klänning!!! Var har du köpt den?

2010-09-20 @ 12:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0