Hair talk

Idag har Emmeli gått utbildning/kurs i hairtalk extensions, som är det senaste inom hårförlängning! Och den bästa, skonsammaste metoden med bästa kvalité på håret. Och jag fick vara modell 😃 så nu har jag nya extensions i, och ska verkligen bli kul att prova denna metoden då jag hört och läst så mycket bra om det! Speciellt jag som slitit sönder mitt hår! Är ju beroende av hårförlängning men vax sliter för mycket på mitt hår i och med jag gjort det i sååå många år och clips är drygt att sätta i varje dag , plus att det också sliter eftersom man tuperar samma ställen hela tiden ... Så detta verkar helt perfekt! Man tar ut det och fäster om det ca varannan månad, på så sätt sliter man inte på samma parti hela tiden plus att det blir mycket frächare. Och håret kan man ha i flera månader ... 
Smidigt och bra 👌🏼
Får skriva om det igen när jag haft det ett tag :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0