Otrohet

Såg precis en film om otrohet. Fy fan vad vidrigt det är! Det är fan det svinigaste man kan göra mot någon. Och inte mot vem som helst utan mot dem personen som älskar en mest i hela världen och säkert kunnat dö för en! 
Nä usch. Jag har varit det förr och kommer aldrig vara det igen ! 
Har det gått så långt så man vill/är otrogen så är det ju uppenbarligen något sommar fel.då får man fan göra slut innan det kommer till det! 
Sen är där dom som lever i det, i alla sina förhållanden, det blir en livsstil .. Och då kan jag inte påstå det är något fel i förhållandet utan då är det fan fel i människans huvud ! Eller i alla fall självkänsla .  Patetiskt och sorgligt ! 

Förr har jag varit av den tanken "en gång otrogen, alltid otrogen" 
Men inte längre!  Jag tror definitivt man kan ändra sig ! Speciellt om man hittar/är med rätt person . Älskar man någon tillräckligt och man får samma tillbaka finns det en så pass stor respekt och tillit att det aldrig ens skulle komma på tankarna eller kunna hända! 
Däremot tror jag att talesättet stämmer, per förhållande .....vill säga, är man det mot en viss flick/pojkvän tror jag att det redan är kört då det redan är på botten och man tappat respekten helt för den andra. Det finns inget värde i det och har man gjort det en gång kan man lätt göra det igen. 


Jag är i alla fall den som aldrig skulle förlåta otrohet och skulle aldrig sjunka så lågt som att ta tillbaka någon som varit otrogen . Men det är ingen risk när man har en pojkvän som älskar en över allt annat 😊💗










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0