Män

Jag har alltid varit av den meningen att jag tycker kvinnor är vackrare/snyggare/sexigare/finare än män.
 Men jag har fan ta mig ändrat uppfattning! 
Män är sexiga och vackra! För dom ser ut som dom gör , 100%! 
En tjej/kvinna ser sällan ut så som man visar utåt ... Den man ser ser knappast ut så när hon vaknar . Det är allt från kläder, korsetter, strumpbyxor som håller in fettet, BH:ar som puchar upp tuttarna, smink, fransförlängning, hårförlängning, bryntatuering, läppförstoring, Restylane, och botox till ännu högre grader som operationer ; fettsugning av olika kroppsdelar (där man minst kan ana) bröstinplantat, osv ! 
Och av allt detta jag nämnt så är det inget som är ovanligt , utan tvärtom, sånt dom flesta gör eller åtminstone har gjort . Men män , dom bara är. 😍



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0