:'(

Jag brukar aldrig ångra något jag gör eller gjort. Jag tycker verkligen inte man ska göra det , för allt har sin mening och man har ju velat göra det man gjort just ! Och om inte, om det nu varit en dålig erfarenhet, så lär man sig av det. Och allt man lärt sig av, alla misstag, har man alltid nytta av , för då gör man inte om dom. 

Men, där är en sak jag ångrar rejält; att jag inte gett vissa människor en chans. Ibland, i perioder, har jag haft svårt att ta in människor i mitt liv. Och bara avslutat det innan jag ens gett det en chans. Jag har liksom "låst" mig och stängt ute allt. 
Nu har jag haft samma återkommande dröm i flera veckor. Jag tänker, och saknar denna person utan att egentligen känna den så bra. Kan inte släppa det. 
Jag ångrar mig. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0