Hairtalk update




Nu har jag ju haft mina extensions från hairtalk ett tag så tänkte berätta lite om hur jag upplever det. 

Jag Älskar det! 💗 Man känner inte ens att man har löshår och det smälter perfekt in med ens egna. 😊

Fördelar:

* Det är den absolut skonsammaste metoden, för mig som använt mig av extensions i flera år är skonsamhet och kvalitén väldigt viktigt .
Jag har så tunnt och skadat hår och hade jag fortsatt med andra metoder hade jag blivit flintskallig 😂 detta däremot sliter inte i mitt egna. 

* Det är 100% äkta Remy-hår, (såklart )

* Det går snabbt att sätta i och även omsättningarna/ta ut det går fort. Typ absolut Max en timme ! Skönt att inte behöva sitta i timmavis 😝
* Man kan använda håret flera gånger, omsättning efter omsättning. Det som är bra att man kan göra detta relativt ofta så dom hinner aldrig växa ut så mycket, och då istället för att sätta i nytt flyttar man bara upp fästena lite . 

* Man har garanti i sex månader och om man sköter de så kan man ha de betydligt längre. Det är mitt mål😊

* Man kan ha de uppsatt! Dock inte i en stram tofs, men lite löst går bra .. 

* Det finns många möjligheter ! I och med håret finns i så många nyanser kan man ha slingor osv i håret utan att behöva färga/bleka sitt egna . Tex om man är svarthårig, kan man sätta i lite ljusa partier ... 

Nackdelar

* Att man endast får använda hairtalks produkter, men dom är jättebra så det är egentligen ingen nackdel .

* Att det i början kändes lite drygt att tvätta det, men man vänjer sig :) kommer i rutin. Och vilket löshår är roligt att tvätta liksom  ? 😂


Här är lilla jag nöjd med mitt svall 😊

Före/efter 


Man kan kolla på deras hemsida vilka salonger som har denna metoden . 
Jag gjorde ju det hos Emmeli på studio Younique 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0