Meditation

Har någon av mina lösare testat detta någon gång ?? Hur är det i så fall? 
Jag har aldrig gjort det men hade velat testa . Tror det är nyttigt för själen ... 

Såg att Trappaner hudvård på ripatorget i trelleborg har det. :) kanske bokar in mig. 😊😊 känns som det hade varit något för mig. 
Den salongen skiljer sig mycket från de andra salongerna som finns i det området tycker jag. Trappaner hudvård  har liksom riktiga märken, bra produkter, behandlingar och utbildningar bakom sig osv. Så det är en bra salong 👍😊

Tyvärr är det ju ingen lag på att få öppna salong eller kalla sig hudterapeut. Så det finns ju alldeles för många oserösa på marknaden... Som inte har utbildning, eller som har utländska hudvårdsmärken osv som inte är professionella hudvårdsmärken eller godkända i Sverige , utan billigt skit som antingen inte gör nånting alls eller som t.o.m i värsta fall kan förvärra huden. :(

Så kolla ALLTID det när ni går på någon salong. Det ska alltid finnas diplom om dom är godkända. Det som gäller i Sverige är antingen CIDESCO-examinerad eller SHR auktoriserad hudterapeut (vi på studio Younique har båda) 😊







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0