Shine on you crazy Diamond đź’Ž

Jag är SĂ… lycklig! Ă„r sĂĄ nöjd med mitt liv just nu... Jag har verkligen 
💗världens finaste och bästa vänner man kan ha!! Friends are the family you self choose..
💚drömjobbet
💛fina kunder varje dag som förgyller min vardag
❤️en pojkvän som behandlar mig som en gudinna, eller prinsessa, vet inte vilket av det men man kan inte bli bättre behandlad av en pojkvän!
đź’śDamon, mitt liv! 
💙finaste familjen som finns där och ställer upp och hjälper till
💖 mig själv! JAg är så jävla nöjd med mig själv och allt jag gjort i mitt liv, ångrar inget, för jag har gjort så jäkla mycket och har varit med om så många äventyr och minnen. Älskar mitt liv!!!💕
đź’› och massa resor som komma skall, smider planer . Trelleborg i all ära, men det räcker inte för denna vilda och nyfikna själen ;) 







Kommentarer
Postat av: Tess

Finaste du ❤️ du förtjänar det bästa! Love you ❤️

Svar: Tack gumsi !! Du med! Love you!! ❤️❤️❤️
Paulina

2014-09-05 @ 11:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihĂĄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0