På jakt efter garderob

Idag har vi åkt runt överallt i Malmö och letat efter någon bra garderob! Jag är trött på att ha kläder överallt i hela lägenheten , har ingen plats till dom! Så väljer mellan två garderober nu som vi ska köpa imorgon..... Det blir antingen en "klassisk" garderob med spegel eller en vit högglans.... Svårt!!!!!!!! Men äntligen ska jag få ordning på allt här hemma! Ska sortera ut en massa kläder som jag sen ska sälja på loppis för en liten slant.... 

En sak jag kan rekommendera är speglarna på Jysk, halva priset nu så de kostar endast 350kr. Sjukt billigt för dom är riktigt fina.... Jag har en i créme-vit som jag hat i flera år.... Tröttnar aldrig på den.... Stor Gammaldags spegel med riktigt fina detaljer.... 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0