Världens jobbigaste dag :(

Har haft en riktig hemsk dag!!!! :(( 
Morgonen började med att damon låg typ döendes i hallen.,, han kunde inte röra sig, inte resa sig , inte ens sitta!.. Jag bar honom lite, klappade och pussade han lite och la ner han på golvet och han bara dunsade och föll ner !! ... Ingen kraft i benen... :(Han försökte verkligen men det gick bara inte.!!!!!  Alla fyra benen pekade åt vars ett håll och han skakade och skakade... Jag blev jätte rädd, Ringde veterinären och fick åka akut med han... Han fick smärtstillande, dropp, de tog röntgen bilder och massa annat... Riktigt hemskt att inte kunna hjälpa han och se att han bara försvinner... 😢 har nog aldrig kört så rädd och snabbt... 

Jag hade dessutom tidiga kunder som snälla Johanna fick ringa och ändra och all min planering förstördes... Vi skulle tvätta och städa på salongen, beställningar skulle göras, pappersarbete och massa annat....men mamma var så snäll och passade damon på eftermiddan så jag fick tid att fixa lite... och som tur är hann jag (vi) med allt vi skulle..! :)
Skönt!! Vi ville att det skulle vara rent o fint när de andra tjejerna kommer tillbaka! :) så allt löste sig...  

Hoppas bara damon blir bättre nu ... Han har vilat och sovit hela dagen ...

Bild från igår... Lillen 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0