Arg

En sak jag vill "spy ut om" som jag kom att tänka på lite när jag skrev förgående inlägg........ När man kollar på TV så kommer det minst tre olika reklamer på hudvårdsprodukter under en kväll, flera gånger!!! Nu mer än nånsin är det massa reklam om hudvård. Jag tror det dels det handlar om att jag är mer uppmärksam på sånt nu men även att folk nu för tiden bryr sig oerhört mycket om detta området då de inser hur viktigt det är! 

Men nu till saken! Jag stör mig på att 90% av det dom säger i dessa reklamer är ren LÖGN! Som expert inom detta området så VET man ju vad allt går ut på, ingredienser, och vad som egentligen händer med huden, både när den försämras och hur man kan förbättra. Blir så jäkla förbannad för folk som inte vet allt detta tror ju säkert på reklamerna (visst, folk är ju inte dumma och vet att reklamer oftast "ljuger")  men ändå! Vissa går ju på det och lägger massa pengar på sånt skit. 

Plus att allt låter högst otroligt! "Få bort dina rynkor på två veckor" osv.., 
Inte ens vi som jobbar med ett medicinskt, prisbelönat, professionellt märke skapade av doktorer & kemister, med över 50 års forskning, resultat och ett antal priser(awards) genom tiderna och ständig forskning och förbättring.....ett effektivt märke som har hur många patent som helst som andra märken försöker efterlikna (så som AHA/PHA syror) 
Inte ens vi, kan lova en kund att "detta kommer att bli si och så" och absolut inte inom "två veckor" ... Vi säger som det är! Man får jobba på det och det tar lite tid att se resultat, men så småningom kommer du att se en tydlig skillnad! För det hjälper! det funkar om man verkligen vill det... Men då måste man också verkligen jobba på det själv också... 
Och då har ändå våra produkter MYCkET högre koncentrat på dessa ingredienser som gör detta möjligt! 
Så det är ren lögn att det skulle räcka med en sån billig kräm där 90% av innehållet är vatten ! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0