Tillbaka igen?!

Jag har visst varit lite inaktiv och frånvarande här ett bra tag nu. Händer som vanligt mycket i mitt liv... Nu är det mest skolan som gäller... Tar ju alla examen om sex veckor!! Tiden har gått sjuuukt snabbt, känns som jag precis börjat där! Men ja, no life i sex veckor nu så jag kam ge gärnet. Sen är jag mig själv igen... Och tillgänglig för mina vänner som Jag fått lägga åt sidan lite...
Idag har vi haft special make up i skolan... Detta var vad jag sminkade... Inspirerat av two face(batman) och zombie boy. Den står för kärleken... Den kan vara underbar och levande och den kan också vara dödligt hemsk..
Here you go...
Lägger upp bilder på hur jag blev sminkad sen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0