Stiftelsen

Alltså ! Stiftelsenslåtar har fastnat i mitt huvud.... Speciellt "viljan" som är min favorit!!! ("Rotlös" är också sjukt fin)

Stiftelsen - Viljan Lyrics


Jag vet, vi kommer att lyckas för jag har sett det
Vi kommer köra över allt som kommer i vår väg

Känn hur pulsen slår dig så långt det räcker
Ta mig nu på orden
Det här kan inte gå fel

Allting tyder på det
Vi är ju bland vänner
Spela ut dina kort
Magin är påtaglig nu

Vill du se mig lycklig?
Det är så jag känner
Det här är bara början
Vill inte se något slut

Vi ska ta det i land
Vi ska få dom att hoppas
Välkommen, se vårat band
Känslan är allt
Vi kan se dig
Vi ska ta det i land
Vi ska få dig att hoppa
Välkommen, hör vårat band
Viljan tar fram det som inte fanns


Sjung nu ut dom orden
Jag är galen
Vi brinner för det här
Jag kan äntligen se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0