Ash

Har varit hos Emmeli idag och fixat håret.... Har fått en jättefin färg nu + extensions! :)
Lite beige/sandfärgat.... I en kall nyans, typ mörk askblond ,, skitsnyggt blev det... Har ju alltid sagt att Emmeli är BÄST!! :D
Idag upptäckte jag så himla mycket löshår (clips) jag har ! Jag har i ALLA färger!!!! Typ alla nyanser av brunt, blondt, rött, koppar och en massa crazy colors! Antingen slingor i olika färger som rosa, turkost och lila eller blondt hår med färgade rosa toppar....typ.
Testade lite olika idag blandat med mitt egna... och vissa slingor blev riktigt snygga! Men vet i fan om jag vill använda det :( var och varannan människa har ju det nu :( speciellt rosa och turkosa slingor :(( så njaa, vi får se... Ångrar att jag inte använde det innan när jag skaffade dom när jag skrev om det på bloggen för längesen..Då hade ingen sånna än :( men men... Annars är det ju snart halloween ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0