Skönhetsbehandlingar

Nu kan ni göra Skönhetsbehandlingar hos mig och Sofie :)
Vi gör det hemma än så länge... Vi tänkte vi likabra kunde skriva en prislista eftersom det är så jobbigt att bestämma pris varje gång folk vill ha någon behandling (rätt många som hört av sig nu på senaste :) verkar som allt fler börjar bry sig om sin hud, och att se fin ut både på insidan och utsidan... vilket jag tycker är jättekul! :) det är sundt!
Vi tar riktigt billiga priser nu, med tanke på att vi använder oss av bra märken som Decleor och Exuviance.....

Kommer även fixa presentkort nu i veckan då folk har frågat om det då dom vill ge bort som julklapp :)


* Kosmetisk helkroppsmassage 1 tim, 200 kr

* Kosmetiak Ryggmassage 30 min, 100 kr

* Lymfemassage (ansikte) 1 tim, 100 kr

* Ansiktsmassage 20 min, 50 kr

* Manikyr + lack, 100 kr

* Korrigering och färgning av bryn & fransar, 100 kr

* Ansiktsbehandling (avrensning, peeling, djuprens, massage, mask, avslutande produkter, 200 kr) + färgning av bryn och fransar, 250 kr

* Make-up, 200 kr

* Vax, hela ben + bikini 200 kr
* Vax, halva ben 150 kr
* Vax, axil 70 kr
* Vax, bikini 70 kr
* Vax, rygg 150 kr
* Vax, mage+ bröst 150 kr

Skicka mail vid intresse :)
mailto:[email protected]">mailto:[email protected]">mailto:[email protected]">[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0