Sminktips 1

Tänkte starta en kategori här på bloggen om Sminktips... Då några har frågat om det dä :) Allt från produkter till sminkningstips, billigt va dyrt osv ... Jag har en del bra tips på lager plus att vi lär oss en massa nu i skolan!

Dagens tips är puder! Max Factors vanliga basic puder är den allra bästa!! Har testat hur många som helst men denna slår alla med hästländer (när det gäller budgetsmink)
Jag använder färgen Medium Beige, 41. Superbra! (obs! Jag anväder inte svampen som göljer med utan borste istället)
Snart dags att fylla på förrådet, skrapar ut det sista nu ;)

Och nu en fråg till er.... Har någon tips på bra sminkborstar?? Som ni vet så ska man tvätta dom ofta då det samlas så sjukt mycket bakterier på dom (riktigt äckligt) och i och med att jag är lite lat av mig så glömmer hag bort att tvätta mina så tänkte slänga dom och köpa nya :) tips någon???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Max factor DJURTESTAR:( bajs för dom

2012-05-26 @ 10:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0