Pigtail.se

Många av er har frågat om mitt hår.... Om det är mitt eget, löshår, peruk eller whatever :)
I och med att jag ändrar frisyr och färg hela tiden..... så jag förstår att ni blir förvirrade ^^

Jag har clips! Från Pigtail.se.... Köpte en träns och fick med en massa clips-klämmor som jag själv sydde på! (Tycker om att göra det själv då det är lättare att anpassa storlekarna på längderna efter sitt eget huvud)
Beställde den som heter "Brun Remy hår #4", kostade 400 kr nånting... Svinbilligt! Det är superbra kvalité då det är äkta EUROPEISK REMY hår! Det är lite svårare att få tag på än vanligt Remyhår, så det brukar vara mycket dyrare. Dessutom är det ca 52 cm långt... alltså typ ända ner till svanken, som jag gillar det ;)

Det var ett tag sedan jag fick hem det men jag brukar vänta med att skriva om det jag beställer tills jag verkligen haft det ett tag för att ge en äkta åsikt om produkten, och det kan man inte veta förrän man haft det ett tag.
Så detta kan jag verkligen rekommendera då det fortfarande är lent och fräscht fast jag i princip använder det varje dag!!

OBS: En liten nackdel kan vara att det inte är så jättemycket hår i paketet, så ar du tunnt hår får du nog beställa 2 pkt- Men har du långt i dig själv och bara vill fylla ut så går det jättebra med ett pkt :)







Fler bilder på Instagram: @mepaulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0