Nervositet till max!

Ville inte till skolan idag. Vi skulle ha klienter för första gången.... var så jäkla nervös så jag hade ont i magen.. (tror jag har för höga krav på mig själv. alltid.)
Jag tog mig i kragen och åkte dit ändå... och hoppades att jag skulle få någon lätt och kort behandling... typ manikyr eller något så jag inte behövde vara så social. (I och med min nervositet) Men näääeeeedåååå istället får jag tre stora behandlingar. EN FULLBOKAD DAG! redan första dagen... Och en helkroppsmassage.... på en kille!! Som dessutom var typ i min ålder. omg! höll på att döö..
men tack och lov gick det skitbra! Tillochmed så jag tyckte det var kul och att klienterna ville komma tillbaka till mig :D Så det känns kul! Nu kan jag andas ut. :) Är riktigt stolt över mig själv faktiskt! Nu är första dagen avklarad och överstökad! Super! :)

Ikväll har vi varit hos gamla vänner och grillat och hoppat studsmatta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0