Changes

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för jag lämnat bloggen åt sidan. :( lessen för det!
Men ni måste förstå att jag haft så sjukt intensiva dagar och många förändringar som pågår just nu.... Kom hem från resan i söndaga och började skolan direkt igår... I och med att jag missat över en vecka i skolan så har jag mycket att ta igen... Så efterjag kommer hem kl 18.00 så är det bara plugga plugga plugga.... Är helt slut på kvällarna och somnar vid halv 9! Har inte ens hunnit snacka med mina vänner sen jag kom hem :(
Hur som helst... DET KOMMER ATT BLI BÄTTRE! Jag lovar!!! :) tålamod...

Det går jättebra i skolan och det är sjukt roligt! Jag suger upp all information som en svamp!!! Idag fick jag alla mina böcker, klinikkläder och manikyrset... Imorgon ska jag få all smink :D
Lektionerna är riktigt intressanta och sköööna!! Vi övar massage, rengöring osv på varandra... Riktig lyx! ;) att ligga på en skön brits och bli masserad på skoltid :)
Ha en bra kväll allihopa


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! :) jag heter Linnea och är 21 år gammal. Jag hittade din sida när jag sökte på Cidesco eftersom att jag ska börja där 1 sep. Tänkte höra lite med dig om skolan är bra och om det är svårt med det danska språket där? :)



MVH/Linnea

2012-03-16 @ 15:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0