Walk down memory lane

Träffade en gammal vän här om dagen, ingen vanlig vän utan han var en av mina bästa vänner under tonåren (som för övrigt var en komplicerad tid). Vi snackade massor! Treevligt! Vissa människor kommer alltid betyd mycket för en , så är det bara :)
 
Många blandade känslor just nu! Förbannad på vissa, besviken, på andra, lycklig för att jag har lov, inte lika lycklig för jag ska jobba nästa vecka och underbart glad över vissa <3
 
Nu ska jag i alla fall fira ledigheten! Har precis ätit och druckit lite i köpenhamn, och hade världens roligaste tågresa hem:) vi skrattade konstant herla vägen :D älskar att snacka med främlingar dessutom! 
Nu fortsätter vi vår färd

Kommentarer
Postat av: Gammal vän

Det var kul att se dig också. Din tur att komma på besök nästa gång ;) <3

2012-07-22 @ 17:05:32
Postat av: Gammal vän

Det var kul att se dig också! Nu blir det din tur att komma på besök ;) <3

2012-07-22 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0