Truth is, if I could be with anyone in the world, I would still choose YOU.

Här är tavlan tjejerna ritade till mig i lördags!  (Tävlingen gick alltså ut på att killarna kontra tjejerna skulle rita vars en cancastavla på mig och Anna, hur dom uppfattar/tolkar oss)
Killarna ritade bara en streckgubbe med två stora tuttar, som håller en dildo i ena handen och en pluggbok i andra... haha... Så den behöver jag inte visa.. ^^
 
Dom höll även ett jättefint tal<3 ska se om jag kan memorera den...
Ett stort hjärta för jag har ett väldigt stooooort hjärta :) En svart liten dvärgspets för jag vill ha en :* smink, för jag älskar smink! En Chili för att jag är från Chile (?) haha minns inte riktigt, men tror det var därför, Skor och kläder för jag älskar att shoppa, Jag älskar också cupcakes, bikinis och musik! Palmen för att jag är exotisk och älskar att resa, Spökena (som snuffi brukar kladda på lektionerna som jag bara älskar, hur söta är dom inte liksom?) och ett glas vin och sol, säger sig själv.  :) Diamanten kommer jag inte riktigt ihåg varför... Antingen för jag har glimten i ögat ;) eller för att jag har velat tatuera en diamant läänge. :)
 
 
Lite av presenterna... En massa fint och en MASSA presentkort :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0