Jag lever...

fick ett sammanbrott i helgen... En riktig brake down! Ångest, blandat med sorg, blandat med stress, blandat med besvikelse.
Usch ! Blev såå jävla besviken, var så arg och ledsen! Vid vissa tillfällem i livet bevisas vem som är de människor som verkligen bryr sig om en.
Jag har ju flyttat i helgen och det var ENDAST EN person som hjälpte mig med själva flytten... (nu menar jag inte er som erbjöd sig hjälpa, för det var en del och det uppskattar jag <3) utan dom som jag nästan bad hjälpa mig och ändå inte gjorde det... Jag vart såååå besviken... Så jag kollappsade... Tur man har alla dom fina som hjälpte mig med inredningen osv <3 tack ska ni ha!
Jag trivs jättebra i min nya lägenhet :)

Kommentarer
Postat av: m

Halka in här på din blogg!!
En person skojar du?
Har man kompisar ska man inte fråga,dem ska komma och hjälpa till tycker jag,men du får hoppas att alla var upptagna just den dagen så mår du bättre (-:
Ha det bra!

2012-07-02 @ 23:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0