Jag har tydligen blivit en tjockis

Var med Emmeli igår och snackade massa skit :D
Man behöver prata av sig lite ibland ;)
 
Fick för mig att pröva klänningen jag tänkte ha på lördag... och tacka gudarna för det, för den passade inte!!!!!!!! Då har man fan ta mig blivit tjock! Den passade hur bra som helst förra sommaren. Snacka om att jag blev deprimerad, jag ville verkligen inte inse det heller! Det var så pass att jag gjorde grav-test för annars var det ju helt omöjligt jag gått upp så mycket i vikt...Hahahah.... men tydligen inte! (inte för jag misstänkte att jag var gravid, men ville liksom hitta någon ursäkt/anledning)
hmmm... ja. så jag ska se om jag hittar någon bra skräddare för att fixa den lilla detaljen ;)
 
 
Här fular jag mig med klänningen jag hade tänkt ha på lördag, visst är den fin??
(kanske inte på denna bilden,... men den är fin egentligen =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0