Back home!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till mina söta, fina, älskade, trogna läsare för jag har varit så dålig på att blogga. Meen, jag ville njuta så mycket som möjligt av min semester.. Det förstår ni nog ♥
Men nu är jag hemma och allt är som vanligt igen... inte riktigt.. men nästan. Many Changes..

Jag har haft en UNDERBAR resa ! :) ska lägga upp lite bilder sen... men tyvärr så fotade jag inte så mycket... kan vara p.g.a att jag hade så jävla roligt så tänkte inte på att ta bilder.. Känns tungt att vara hemma... ville inte åka :( Det är vid sådana här tillfällen man undrar vad fan man gör här ? haha... när det finns så sjukt mycket finare ställen?! Jag ska flytta utomlands! I alla fall en tid. Man ska ju passa på när man är ung och inga hinder. Så efter min utbildning blir det minst ett år utomlands... Lutar åt LA, New York eller nåt spansktalande land :)


Kommentarer
Postat av: rob

välkommen hem!! saknat ditt bloggande!!

2012-01-18 @ 13:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0