Happy begining of the End!

Welcome 2012!

Kunde inte borjat detta aret pa ett battre satt!! (Forutom att jag hade velat ha mina alsklingar har hos mig!)
Detta aret kommer bli bra! Riktigt bra!!

Ar ute i stan och shoppar nu... ska snart kaka Buffe, sen bar det nog av till Huvudstaden Santiago... Blir nog en del fest dar... Visste ni att I bara den staden ar befolkningen nastan lika stor som HELA sveriges befolkning? Otroligt stor stad alltsa!!  Helt Crazy!

Sitter pa ett internetcafe och det ar sjukt segt att ladda upp bilder.... Saa att jag far lagga upp dom en annan dag.. eller nar jag kommer hem.. Har en massa!


pusss och kraam

Kommentarer
Postat av: Anonym

beginning of the end?

2012-01-09 @ 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0