Dagens fråga!

Är Koala-björnar farliga?


Nu när mina vänner åkte iväg fick dom en uppgift, att ta reda på det rätta svaret!!!!
Jag har fått för mig att koalor är livsfarliga! Är stensäker på att jag hört/läst det någonstans! Men varje gång vi pratat om ämnet och jag har nämnt det för olika människor så har alla tyckt att jag är helt knäpp och skrattat åt mig, och sagt att dom är söta och långsamma och inte alls farliga. Det är EN människa som har hållt med mig av alla jag sagt det till!

Men det är just det jag har hört, att skenet bedrar hos dom! Att man TROR att dom är söta och gulliga men att dom egentligen kan vara jätte agressiva.
Har försökt googla det... utan framgång :(

Någon som vet?


J tror att jag tror det eftersom jag sett det på en barnfilm, att den här lille rackaren var elak!  ---->
Men nej. jag är säker på att jag sett det någon annanstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0