Q/A

Amanda om Lägenheten:
Så fint! Är det köpes eller hyres? Älskar fönsterna och valvet! Vem bor du där med?
Svar: Jag med :D jättefint! Jag bor med min sambo.


emelie om
FRÅGESTUND!:
Vad roligt att du har frågestund. Jag har tre frågor
1.Finns det något du saknar i livet?
2.Är du svartsjuk?
3.Om du ser två killar hångla, vad är din reaktion? Äcklas, tänder eller neutral? =)
Svar: 1.Pengar :) så jag kan göra precis vad jag vill. Främst att resa! Vill de alla ställen jag inte hunnit se än! Och kanske någon att resa med som delar samma intressen som mig.
2.Ja, tyvärr, men har nog blivit bättre på senaste... Det är inte värt att gå runt och oroa sig i onödan, händer nåt så händer det! Inte min förlust... försöker tänka så :)
3. Helt neutral. Varken äcklande eller tändande.


jenny om
FRÅGESTUND!:
GILLAR DIG SKARPT=)
*Känner du att du får fördelar pga ditt utseende?
*kan du berätta om ditt liv.. vem du är och vad du står för. din uppväxt och såna saker ?
*Är det sant att du har festat med Paow
*Har du några mellannamn? vilka i så fall :)
*Vad skulle du göra om du fick en miljon? :D
<3
Svar: Taack :) 1 Njaäe,  har inte riktigt t'nkt på det. Skulle vara ute på nattklubbar i så fall, gratis drinkar, gå före i kön och sådant. Men i regel tror jag att människor som ser bra ut har fördelar. Samtidigt som det många gånger kan vara nackdelar då man kan bli orättvistbehandlad.
2. Jag kan göra ett djupare inlägg om det längre fram :) ... åsikter skriver jag ner lite då och då i bloggen.. Jag har bott i Trelleborg större delen av mitt liv, innan det bodde jag uppe i skogarna i Värmland. Min uppväxt har väl varit bra, lite väl överbeskyddad tycker jag, vilket resulterade i en liten rebellisk period, men förutom det har jag ett bra förhållande till min familj.
3. Hahaha,.. va? Var har du fått det ifrån. Jag har sett henne men aldrig festat med henne? Hade dock gärna velat, gillar henne.
4. japp, Gabriella, Chloe
5. Åhh jag skulle shoppat en massa, sparat lite, och REST! Tagit med min familj och vänner på en härlig resa... Ok... en miljon hade inte räckt. Men typ :)


lovuuuu om
FRÅGESTUND!:
mepaulina.blogg.se = DEN BÄSTA BLOGGEN JAG VET! konstigt att din blogg inte blivit större IT SHOULD!;) Du är grym och skriver mycket mer intressant än många andra. dessutom är du såååååå snygg
Svar: hehe,,, TACK snälla du!


en beundrare om
FRÅGESTUND!:`
Hur vinner man ditt hjärta? ;)
Svar:  humor, tillit och ärlighet :)
haha, nä men ärligt talat så är jag kräsen, så det är en sjukt svår fråga
.. 



Anonym om
FRÅGESTUND!:
Fin blogg du har! Kommer difinitivt följa den:*
nu till frågan, hoppas du vill svara ..Vad tycker du om One night stand?
Svar: Förstår inte riktigt frågan, om det är inbjudan eller vad jag tycker om det, tolkar det som det sistmämnda ;)
Jag har nog ändrat uppfattning om onenightstands med tiden. Nu tycker jag faktiskt det är äckligt. Har lätt att äcklas av killar och ska jag ha något så djupt med någon så måste det vara någon jag känner eller har känslor för.
Jag tycker att sex är en kärlekshandling som man ger till någon man älskar. Kalla mig gammaldags men jag förstår inte grejen? Om man ger sex till vilken främling som helst. Vad kan man då ge för speciellt till den man verkligen älskar?
Jag skulle aldrig någonsin tycka att någon är slampig, det är helt upp till var och en vem och hur många man vill ligga med. Men jag förstår inte vad man får ut av att ligga med en främling. Många har sex på fyllan och så, jag kan inte tänka mig att under akten så bryr man sig speciellt mycket om att göra det skönt för den andra. Hur dåligt blir det inte då?
Man behöver ju inte överdriva heller och vänta tills man gift sig, men man kan ju ha varit ihop med personen man ska ligga med entid iallafall. Annars blir det ju inget speciellt, det är ju en intim akt. Det ska vara speciellt :)Men jag tycker ABSOLUT INTE att det är någon skillnad på om en tjej eller kille ligger med många. Jag tycker bara att det är extremt mycket risker för ingenting. :)
(Vill klargöra att jag snackar om ONEnightstands- typ främlingar, och inte KK eller någon man känner som man är grymt attraherad av, det är en annan sak.)


Älskar din blogg
Hur många piercings och tatueringar har du? Kan du VISA dina tatueringar?
:)
Svar: Åh, har nästan tappat räkningen.... har 5 piercings och 4 tatueringar. Jag har visat dom på bild innan :) Googla: mepaulina.blogg.se tattos... :) Här är en bild på en av dom. SJUKT NÖJD... Älskar min lilla fjäril... Som inte är som vilken fjäril som helst... utan fin, och sexig! ;)



Anonym om
FRÅGESTUND!:
Blondiner eller brunetter vad föredrar du??? Både killar och tjejer.. nämn några exempel..
Svar: Försöker alltid hitta något fint i varje människa så svår fråga. Men måste nog ändå säga att jag förderar brunetter.. Både av folk jag känner och kändisar så har de personer jag satt på minnet som jag tyckt var otroligt snygga alltid för det mesta varit brunetter. Om man tar kändisar som exempel: Angelina Jolie, Mila Kunis, Olivia Wilde, Megan Fox, Jessica Alba, Carmen Electra etc etc,... finns hur många som helst! alla jag snygga människor jag kan komma på är faktiskt brunetter..Både tjejer och killar :) (ta inte illa upp alla blondiner ;)


Anonym om
FRÅGESTUND!:
Hej. varför är du så jävla snygg? Varför är du så cool? Varför har du världens snyggaste kropp? Varför är jag inte lika snygg som du? Varför är din blogg bäst? Varför är du bäst? Antar att du ska svara på ALLA frågor nu. Puss och kram!
Svar: hahahahaha awww tack hjärtat, men tyvärr har jag inte svar på de frågor, och vet inte riktigt om jag kan hålla bra gener kanske?
Tack för du tycker det =)


T om FRÅGESTUND!:
Singel eller förhållande
Svar: är ingen singeltjej. Tycker verkligen om att ha pojkvän...  Men tycker det är jävligt nyttit för en själv att vara singel. Jag mäker stor skillnad! Man blir mycket mer självständig.


Ann om FRÅGESTUND!:
Är din nuvarande kille din största kärlek? Hur vet du? Har du haft många pojkvänner? Har du haft någon flickvän?
Svar: Jag tror faktiskt att man ALDRIG kan veta om den "tillfälliga" är ens THE ONE, liksom. För det som kan kännas helt rätt ett tag, kan kännas sååååå fel om en tid. Allt beror på hur man tar hand om sitt förhållande, hur man tacklar sina problem osv. Det vikigaste är som sagt tillit och massor av KÄRLEK:.. och verkligen VISA det för varandra och kämpa tillsammans. Klarar man det värsta, och det ändå känns rätt, då VET man nog att det är rätt- 
Jag har inte haft många pojkvänner. Bara 2 långa seriösa förhållande... däremot har jag känt mycket känslor för andra (ömsesidigt) men att vi aldrig blivit ett par. Nope, har aldrig haft flickvän och kan heller inte se det framför mig. Jag tänder på tjejer men thats it! Tror inte jag skulle kunna ha ett förhållande med en tjej.. Tjejer är för jobbiga ;)


Mr. Sångare om FRÅGESTUND!:
Om en kille skulle sjunga en låt för dig, vilken skulle du vilja att han skulle sjunga?
Svar: Åhh  det är nog alla tjejers dröm att en kille skulle sjunga för en :)
Just the way your are, One love, Everytime we touch (den långsamma versionen), Your song (moulin rouge)... typ :)
Jag har alltid sagt att när jag gifter mig, så vill jag att min "man" ska sjunga ett par låtar till mig :D  då hade jag verkligen blivit lycklig! Men då ska han såklart mena texten också ;)


Anonym om FRÅGESTUND!:
Hur ser din "drömkille" ut o hur vill du att han ska va mot dig?
Svar: Jag säger det igen :) rolig, charmig, snäll, kärleksfull, generös, ÄRLIG!!


j  om
FRÅGESTUND!:
vad älskar du mest på din kropp + tycker minst om?
Svar: ehm, jag älskar nog mest min mage och mina bröst... och det jag tycker minst om är min haka och näsa .. haha.


hemlig undrare ;) om FRÅGESTUND!:
brukar du mastrubate? :P vad gillar du mest med sex, vilken ställning? hur många tjejer har du haft sex med.. har du haft trekant?? kan du squirting?
Svar: Jag älskar sex, och har inga problem att prata om det. Men några svar kanske jag behåller för mig själv..;) Men jag ska besvara dom andra så gott jag kan.:P
Det gör väl alla? Men för det mesta har jag aldrig behövt det faktiskt. Beror väl lite  på om man får bra sex eller inte.  Ställning, hmm.. alla... mest rida eller bakifrån kanske?
Squirting vet jag fan knappt vad det är... så antar att jag inte kan det... hahaha
Resten av svaren behåller jag nog för mig själv! ;)


Anonym om FRÅGESTUND!:
Hur pass öppen är du i bloggen?
Svar: Jag är väldigt öppen med en del saker.. Som tex ovannämt, nakenhet sex osv och det är inget jag skäms för. Däremotskriver jag inte personligt om det! stor skillnad. Jag är bra på att skriva om hur jag tänker... men som någon kommenterade för ett tag sen så skriver jag inte så mycket om MIG SJÄLV, mina känslor osv, det är jag väldigt privat med, utan skriver mest om vad jag tycker om vissa frågor i allmänhet. Det jag känner, tycker och lever är långt ifrån allt jag skriver i bloggen. Jag är full av tankar och åsikter och skriver nog inte ens en hundradel av allt det där. Av diverse anledningar. Tex att det kan inblanda/påverka fler människor än mig själv.

Mari om FRÅGESTUND!:
Vilka språk kan du flytande?
Svenska, Engelska och spanka! Men förstår även lite italienska, portugisiska, och franska (och såklart norska och danska) Har väldigt lätt för språk.  Spanska kan jag kanske inte tala helt flytande, men förstår det i alla fall "flytande" eller vad man ska säga :)


T om
FRÅGESTUND!:
Hur gammal var du när du opererade brösten och hur många milliliter valde du att ha i implantaten?? Och har du högprofil eller vad? Vill veta lite om din operation och dina implantat. Har du haft några komplikationer osv... Skriva gärna lite. Ska själv göra en operation snart. Har du gjort andra skönhetsoperationer än brösten?
Svar: Jag var 21 år. La in 340 cc och är jättenöjd med storleken då jag tycker att det är fult med för stora bröst. Profilen hette MP om jag inte minns fel... Och är mitt emellan högprofil och mellanprofil. Jag har faktiskt inte haft några komplikationer alls :) Hade tur där. MEN det är ju en risk man tar och vissa får ju tyvärr det, så man ska vara 100% säker på att man verkligen vill! Dock hade jag det jättetufft precis efter operationen. Tålde inte tabletterna, så mådde illa, spydde och kunde inte sova på typ två veckor. Så du kan gissa hur jag såg ut, som en zombie ungefär. Det var HEMSKT, men sen dess har jag inte haft några problem alls. Jag har alltid varit lite känslig för medicin. Nej, har inte gjort några andra operationer.


=) om FRÅGESTUND!:
Vad e din åsikt om porrfilmer?( Nu menar jag inte om att medverka i en nu =P 
Svar:  Det har aldrig riktigt vart nåt jag tyckt är intressant eller särskilt tändande. Vissa par ser på porr tillsammans, men min personliga åsikt är att porr är för folk som inte kan få till det IRL . Och par som gör det känner jag lite.... varför skulle man behöva det liksom? Funkar ju lika bra (bättre) utan.. Det har liksom aldrig vart nåt fel på fantasin...;) Dessutom UPPLEVER man det själv istället för att titta på andra som gör det?!


N om FRÅGESTUND!:
Vad anser du vara din bästa alt. din sämsta egenskap när det kommer till relationer?? :)
Svar: mina bästa egenskaper är att jag är ärlig, bra på att lyssna, kommunicera och ge respons! Jag är dessutom snäll, omtänksam och givmild.
Mina sämsta är jag blir lätt svartsjuk, och att jag är ärlig det är inte alltid så bra att säga vad man tycker och tänke har jag märkt... haha men jag föredrar att vara ärlig! ehm.. vad mer... Jag har väldigt kort stubin och inget tålamod. och att jag är inåtvänd, människor har svårt att läsa mig.


Kia om FRÅGESTUND!:
Ibland lägger du ut lite halvnakna bilder.. känns inte det konstigt att alla kan se det
Svar: Jag är väldigt öppen när det gäller nakenhet.  förstår inte varför man ska skämmas för det när det är det enda man egentligen har, kroppen är liksom det enda som tillhär en själv till 100% som man har med sig hela livet och till graven . Man föds ju liksom naken så det är egentligen det mest naturliga som finns! Varför dölja den? Som jag sagt tidigare så tycker jag det fint, och älskar man sin kropp tycker jag inte det är fel att visa upp den.


C  om FRÅGESTUND!:
Mina frågor;
- Kan du åka skidor/snowboard? Tycker du att det är roligt? & har du varit i Alperna? :)
(Blev kanske lite många frågor - men de har ändå typ samma sammanhang, haha)
Svar: Nej tyvärr har jag aldrig varit i Alperna :(  Och tyvärr har jag aldrig åkt skidor eller snowboard :O haha... på tiden nu eller? Hade däremot verkligen velat testa det och lära mig men jag är en summergirl så har alltid valt solsemester :/


Anonym om FRÅGESTUND!:
Bor du i hus eller i lägenhet och hur många rum?
Har du några husdjur+
Tycker du om tjejer mer än killar? och har du haft flickvän?
Vilken är din favorit färg i kläder?
Och vilken är din favorit färg inom inredning?
Vad använder du för smink+
Vad har du för kupa i din bh st?
Vilken är din favorit mat?
Hur lång är du?
Och vilken hårfärg tycker du att du passar bäst i?
Svar:
-Jag bor i lägenhet, en stor 2:a!
-Har tyvärr inga husdjur, har haft en fisk som vi fick i inflyttningsfest men den dog tyvärr :(  (har haft en hund när jag bodde hemma...)
- Om du menar i förhållande så tycker jag mest om killar tror jag. Har aldrig haft flickvän och aldrig varit kär i en tjej. dock tycker jag att tjejer är grymt mycket sexigare och hetare än killar! ;)
- Beige
- Svart, vitt, beige + en utstickande färgklick som starkrosa eller lila.
- Smink brukar jag skifta och testa nytt hela tiden, gjorde ett sminkinlägg för ett tag sedan.
- Jag har D-E Beroende på märke, butik osv
- Jag verkligen ÄLSKAR mat så det är svårt... Men bakad potatis med min egna påhittade röra är en av favoriterna.
- 168
- Jag tycker nog jag passar allra bäst i mitt naturliga, mörkbrunt! :)


Amanda om
FRÅGESTUND!:
Är du i ett förhållande? Och isåfall, bor ni ihop?
Svar: Svaret på denna frågan är lite klyddig... Inte många som vet hur det ligger till, knappt jag själv... haha... Men, jag kommer att besvara denna frågan senare i ett eget inlägg om en tid :)  så att ni vet hur det ligger till!


Dannie om
FRÅGESTUND!:
Tycker du att storleken har betydelse? Hur tycker du att en kuk ska se ut? Lång kort tjock smal? ska den vara hel rakad eller bara rakad på pung kulorna?
Svar: Den ska se normal ut, räcker det?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0